5 dagars helg för de flesta, jag som tyckte jag hade tur att jag är ledig 3 dagar..

Ibland känns det verkligen surt att jobba. Idag var en fredag för de flesta... för mig var det en vanlig, fast satans, onsdag! Kunder rullade in hela dagen, helatiden. Satt inte ens ned en enda minut på 8 timmar...
Och är det verkligen meningen att man inte ska få käka middag innan klockan midnatt?


Tur att det är helg för mig med snart. Dock min sista lediga helg innan P&L, men jag ska ta vara på varenda minut denna helg! Fest fredag nån!? :-D Mammas födelsedag lördag, så då blir det middag med familjen :-) och söndag ska jag umgås med Ida :-)! ....snälla...låt morgondagen gå fort...

Kommentarer
Postat av: emma

tyvärr så är det så under sommaren. inte ofta man får ta pauser. det blir värre. jag lovar...

2011-06-03 @ 15:26:52
URL: http://emlpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0