Det ska kännas att man varit på festival

Har kommit hem från årets Peace&Love festival.(bilder kommer sen!) LEVERERADE! :-D Hade det awsome, förutom att jag blev förkyld lördag, men jag försökte att inte få det att stoppa mig! ;-) Ett annat minus var dock att vi säkert spenderade en tredjedel av av festivalen åt att köa vilket jag tycker var mycket tråkigt. Alla som var newbies detta år tror säkert att det är såhär det ska vara, men NEJ! För två år sedan var det INTE såhär. De har överbelastat festivalen tok för mycket! Jag hoppas de lär sig av detta år och trappar ner på gästerna litegrann! Sluta vara så giriga! 50 000 sålda biljtter är för mycket! Det är bättre att sälja mindre och låta de gästerna de har få stå i kortare köer och faktist kunna se de artister de vill se.
Men jaja, nästa år tror jag att det blir att testapå en ny festival för min del :-) jag och marr skålade på det i öltältet också? ;-)

bäst på festivalen var nog ändå dessa två

Idag är jag dock hemma från jobbet. Det var bara ett kort dagspass men Ida tog det istället för mig. Är för hostig, snorig och hes för att det ska se bra ut att stå på en restaurang och ta emot kunder och behandla deras mat. Dock känns det tråkigt om jag därför måste stanna inne hela dagen. Tog en lång sovmorgon istället och steg upp för ett litet tag sedan och om en timma ska jag träffa mina systrar på stan. Maja är och hälsar på till på fredag så jag vill ju gärna träffa henne så mycket som möjligt! Stan, kanske ta en fika eller nått, är inte allt för ansträngande heller känner jag. Ska kanske passa på att köpa tomatsoppa och nässpray också. Sånt man behöver när man är förkyld.
Ne, nu ska jag nog försöka käka nått.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0