Nytt inlägg

Jag VET! OTROLIGT DÅLIG UPPTADERING PÅ DENNA SIDA! Men har ingen riktig ork att skriva. Tar inte bilder så ofta nuförtiden, och utan bilder är det inte lika roligt att skriva ;-S och ni väntar fortfarande på P&L bilderna.. men det gör jag med ska ni veta ;-/ Marr&Terr??? ;-) Jaja... iallafall
Igår drog jag, terr, jompen(chaufför btw) och sam till Piteå och tänkte dansa och le. Det gjrode vi också! :-D eller dansa blev det nog inte så mkt av tyvärr, men det blev karusell istället :-D Hade verkligen TOPPENKUL! Skulle vela göra det igen, vad säger ni gänget? ;-)
Idag har jag legat i sängen hela dagen, men om ett tag ska jag till syrrans pojkväns mamma och käka middag med hans familj, min syrra och våra föräldrar :-) ska bli trevligt hoppas jag :-)

Tjoo på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0