Vår Thailand & Vietnam resa i bilder.

Detta är ca 250 bilder, men tro mig, vi tog många fler! Nära 2000 bilder på hela resan.
Hoppas ni uppskattar att jag tog mig tid att ladda upp alla dessa bilder ;-) Enjoy!


















































































































































































































































Saknar vår resa så otroligt mycket. Det var något fantastiskt som jag alltid kommer bära med mig och som jag alltid kan titta tillbaka på och drömma mig bort en stund. Men fler resor ska jag och Anton göra tillsammans, vart blir det nästa gång? Japan, Antarktis, angels fals, Hawaii - vem vet?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka underbart fina bilder ni tagit.

Men såg läskigt ut där ni red på elefanten :D

2011-01-26 @ 16:59:26
URL: http://jossejako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0