Tillbaka till verkligheten.

Tillbaka till verkligheten. Året är 2011 och jag ska och jobba på mitt jobb, Sibylla som ligger på söder. Nyårsafton som nyss var spenderades bra. Det var trevligt att få lära känna Antons vänner lite mer men kvällen kunde gärna ha fortsatt lite längre än till två på natten.. men jaja, kul så länge det varade. Men nästa år tror jag att jag vill spendera nyårs lite annorlunda. Dock har jag ingen aning vart i sverige eller världen det kommer utspela sig men en lite mer planerad fest hade varit härligt iallafall.
Tur att jag har sovit mycket nu på morgonen efter jag kom hem från bussen, det blir stägning i kväll och det känns som om det kommer bli en jobbig en. Imorgon far dessutom Papi till stockholm och på tisdag Mami likaså, på torsdag far de vidare till thailand och spenderar ca 3 veckor där. Blir rätt ensamt i huset måste jag säga, men jag brukar klara det rätt bra. Men vårt hus på vintern är rätt jobbigt att underhålla, svårt tat hålla varmt och utan att vattnet fryser osv så jag hoppas på ett få hjälp av min man.
Nu ska jag ner och käka något, sen börja göra mig klar för jobb.


inte riktigt såhär jag grillar på jobbet, men nästan lika classy iallafall

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du kommer inte vara helt själv. Pappa har introducerat Peter hur man underhåller huset och så, verkar som de tycker att vi ska ta hand om dig och huset lite grann. ;) Nämen, du jobbar ju rätt mycket och så, så det är väl bra om det finns nån mer som kan hjälpa till. Och så kanske du tycker det är lite trevligt med sällskap. ;P

2011-01-02 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0