Med en sovandes pojkvän

Jag vet att jag inte skrivit om helgen än, men den var bra! :-) Festen i fredags var rtikigt trevlig! Ångrar bara att vi bestämde oss för att försöka gå ut på olles (där var INGE folk!). Men jag fick iallafall ta en sväng förbi Kungsgrillen och äta en mumsig kebabtallrik som jag inte ätit på lääänge och fick se mina kära arbetskamrater :-) har saknat dem och det verkade verkligen som om de hade saknat mig. Om jag hittar nå fina bilder från kvällen så kanske de läggs ut här senare ;-)
Idag jobbade jag stängning själv igen och denna gång gick allt superbra! Glömde inte nått och hedde inte igång larmet ;-) Nu är jag ledig i två dagar, sen jobbar jag 5 dagar i streck. På fredag är det dock min systers födelsedagsfest och jag hade tänkt vara delaktig en del iallafall. Jag slutar åtta så jag kan inte riktigt delta förrän kanske tio och Anton bor ju här nu så jag får se ifall han hittar något att göra fredag, för vara med på festen vill han tydligen inte. Vill inte heller att han bara ska sitta på mitt rum och vänta tills jag festat klart så.. Iallafall tror jag att det löser sig tillslut :-)
Jag såg nyss Bride Wars, med en sovandes pojkvän bredvid, och som första gången jag såg den filmen - blev jag lika sugen på att gifta mig!!! och att se ut som Kade Hudson! (Hade ju gärna varit ett plus i kanten iallafall)
Ne, nu ska jag väl också gå i säng. Tänkte bara att jag skulle passa på att skriva lite om de närmsta gångna dagarna och de närmsta dagarna som kommer.


Puss, Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0