Blandad uppdatering

Hej! Tänkte bara skriva att jag lever :-) det är bra med mig, ska bara försöka glömma fredagnatten och gå vidare, vilket är lättare sagt än gjort för mig eftersom jag aldrig tillåter mig göra misstag... men jaja, somsagt ska försöker leva med det.
Jag jobbar på som vanligt på sibylla. Har gett bort ganska många timmar denna månad dock för de var folk som tyckte de hade så lite timmar så jag var snäll och gav dem några av mina timmar då de frågade. Emma ska ändå gå hem den 14:de februari och vara borta i över ett år pga av bäbis så då antar jag att det blir mer jobb för mig och de andra.
Igår på min stängning kom det in en hel buss vid tjugo över nio! Ni kanske förstår att jag fick PANIK! Själv och ca 30 pers bestående av barn och vuxna! Jag ringde in Felicia i paniken och tillsammans klarade vi det! Rätt så bra iallafall, bara ett litet misstag, en av dem sa bara funbox till mig utan att säga funbox chickybits så den pojken råkade få en hamburgare istället. Men självklart fixade vi till det och gav han chickybits också :-)
En helt GALEN kväll igår, men helt okej att få slippa stänga själv sen. Ikväll blir det likadant pass. 17-22.30 , vi får hoppas det inte kommer en till buss! :-O
Imorgon jobbar jag bara 16-20 och efter det, så är jag ledig till på lördag efteriddag :-) På fredag blir det station med gymnasieklass flickorna och det ska bli superkul! :-D dock blir det nog inte så mycke dricka för min del, men jag kommer ha toppenkul ändå! :-)

jaja, lite uppdatering iallafall.
btw, tack annas pappa som kom med traktorn och skottade vår gård idag! Du räddade mig och anton från en hel dag av bara skottande ;-)

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sluta vara dum mot dig själv. Du är bara 19år, fortfarande tonåring. Den som inte har supit sig så full vid 19års ålder kan ju räcka upp en hand. Jag tror inte det är många. Och de som inte har gjort det tror jag fan inte ha haft nå ball liv helt enkelt.

Om Anton beter sig som om han är besviken på dig så tycker jag inte han är så himla trevlig mot dig. Du har ju inte gjort nåt dumt. Bara drukigt lite mycket. so what. Det händer alla. (Han är ingen ängel heller och har ingen rätt att klandra dig). Och det är ju inte som om du råkar göra så ofta. Nä han få ta och tårka tårarna och vara snäll mot dig.

2011-01-17 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0