jobb, pojkvän, lön, helg. livet rullar på.

Förlåt för den dåliga uppdateringen men när pojkvännen är på besök är man inte så sugen att spendera tid vid datorn. Jag har sen jag typ skrev senast jobbat sju dagar i streck och nu är jag äntligen ledig två dagar :-) ikväll blir det fest och imorgon kväll får vi se vad som händer, men imorgon på dagen ska jag ta en fika med Fredrik och Adam som jag knappt träffat på två år! Det blir nog trevligt, vi kommer ha mycket att prata om. Dem ska även till Piteå äventyrsbad på söndag med ett gäng och jag är bjuden men jag har inte riktigt bestämt mig än, känns som om jag skulle velat kanske haft med mig en vän (A) dessutom börjar jag jobba klockan fem söndag så vi får se det kanske känns som om det blir lite jobbigt att stiga upp så tidigt och kanske tight att hinna hem till jobbet. Vi får se vad jag bestämmer mig för helt enkelt =) .kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0