Huh despicable me

En viss anna ringde mig en kvart efter att jag hade kommit hem från jobbet igår och ville festa. Ja, vad gör man inte för sin bästa vän ;-) cyklade som en tok och klockan kvart i 00.00 var jag hos anna. Jag tvärsminkade mig väldigt lätt och bytte lite kläder, sen satt vi och pratade och vinade lite innan vi sprang ut, tvärs över gatan, till Olles. På Olles var det typ INGE folk alls...träffade fina Terese & fina Jompen, och två av antons vänner, sen var det inge mer med det. Det var snack om efterfest, men blev inge utav, så jag och anna satt och snackade resten av kvällen. Jag skulle introducera henne för Despicable Me, men den unge damen var för trött så det blev inge utav heller. Vi somnade vid halv 5, steg upp vid halv 11 och nu ska jag hoppa in i duschen, sen vila lite och ladda upp för ett halvt dygn av jobb!
16-4 typ.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej, ja om ni får lägenheten så kommer jag gärna över nån gång.. Jag bor på 41 b :)

2011-02-19 @ 19:33:33
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Anonym

JAG SER FILMEN NU =D=D

2011-02-19 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0