Pack-Hjälp-Lista

Detta är pack-hjälp-listan jag gjort inför nyår i Tärnaby. Alla kanske inte behöver en packlista men jag brukar vela ha en för att veta att man inte glömt något viktigt och jag tänkte jag kunde dela med mig av den :-) Jag hoppas detta är ungefär allt man behöver tänka på att ta med, eller tycker ni jag glömt något?

Kläder:
Finkläder
Linnen
Tjocktröjor
Byxor
Sovkläder
Långkalsonger
Underkläder
Strumpor & Tjockstrumpor
Mössa, Vantar, Halsduk
Jacka
Täckbyxor
Badkläder

Hygien:
Badlakan & Ansiktshandduk
Tvål, Shampoo & Balsam
Rakhyvel
Tandborste & Tandkräm
Ansiktstvätt
Ansiktskräm & Hudkräm
Parfym/Deodorant
Hårborste
Hårspray, värmeskydd osv
Plattång/Locktång
Smink & Smycken

Teknik:
Mobil + Laddare
Kamera + Laddare
Ipod/Mp3 + Laddare

Viktigt:
Pengar/Kontokort
ID
P-piller

Roligt:
Alkohol
Spel
Madrass/Stjärtlapp/Pulka
Snowboard/Skidor +  Snowboardskor/Pjäxor & Stavar

Övrigt:
Sängkläder (laka, påslakan, kuddfodral)
Nässpray
Värktabletter
Plåster
Resorb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0