Utlandsresa och födelsedag, allt händer så snabbt!

Dagarna flyger iväg! Nu är det mindre en en vecka kvar innan jag går på stranden i grekland. Känns som otroligt längesedan jag var utomlands! Om amn tänker efter så var det snart ett år sedan jag var två månader i Thai/vietnam. Livet kunde knappt kännas bättre just nu tror jag. Jag är snart i grekland och njuter med hela stora familjen. Och när vår resan tyvärr tar slut så väntar en annan rolig sak två dagar efter jag kommit hem, DÅ FYLLER JAG 20 ÅR! :-D:-D:-D:-D:-D Känns OTROLIGT skönt att äntligen få följa med på AllStar och äntligen kunna gå in på glasbanken! Men det känns självklart också lite läskigt... fan vad gammal man börjar bli! Känns som om jag nyss skulle fylla 17 och mina vänner hade fixat ett överraskningsparty på A-torp där en massa fina människor väntade glatt på mig! Har inte hunnit planera min 20-års fest nått än. Jag skulle vela hyra nån kvartersgård och ha en kanonfest. Men det är inte det lättaste och dessutom börjar jag få knapert med tid att planera en sån stor fest. Tydligen planerar visst även en liten Anna enmark att ha inflyttningsfest i Umeå den helgen, och den vill ajg ju absolut inte missa!
Kanske bara blir ett litet födelsedagsparty här hemma i lägenheten, eller hos mamma och pappa?, med ett härligt gäng.

Ja du, det måste funderas på.. :-]

3 år sedan. Detta var fanimej en sjukt jävla bra födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0