Springturer

TJO!
Kanske dags att ta tag i bloggandet tänkte jag. Eller vad tycker ni?

Tänkte berätta om den nya livsstilen jag påbörjat. Detdär med eget personlgt träningsschema gjort av den duktige Jacco visade sig inte riktigt passa mig ändå. Jag tänkte jag skulle vara duktig och orka, men tyvärr så svek jag mig själv som jag gjort tusen gånger förr. Dessutom så går mitt gymkort ut om bara några dagar och jag är inte alls sugen på att skaffa mig ett nytt. Som mitt liv ser ut nu (och kommer göra året ut?) så har jag varken tid eller ork att fara till gymmet. Det är också ganska dyrt att hänga på gym och för mig är det knappast lönsamt.
Jag tänkte det var bättre att hitta på något som faktiskt inte krävde allt för mycket av mig. Jag har redan ett par bra springskor, Varför inte dra på mig dem och fara ut och springa en halvtimma?
Jo, vet ni vad, det har jag gjort varje vardag i två veckor nu. Imponerad? Jag tänkte försöka se om jag kunde påverka min kropp något innan vi drar till Greece och nu, med bara en vecka kvar så känns springturerna varje morgon(mån-fre) inte allt för tunga. Dock kanske det inte fortsätter på ritkigt samma vis efter utlandssemestern, men nån gång i veckan tror jag absolut att jag kan få mig själv ut i vildmarken men flåset igång.
Detta känns riktigt bra. Har inte börjat se något resultat än tyvärr.. men det kanske inte är något man själv märker?



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt! :)

Vad duktig du är. ^^

2011-08-08 @ 00:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0