festar du så festar jag och så festar vi tillsammans

okej. Blev såhär ändå: Personalfesten ska hållas hos en av de andra flickorna på jobbet och sen har vi sagt att vi kan bada&basta hos mina päron en annan gång :-) jag får se om jag känner mig fräsch nog att fara dit en stund och bara umgås. Är det bara här nedanför backen så är det ju mycket lätt, då akn ajg ju tom typ fara hem om jag behöver på toa haha!
Faktist känns det bättre idag tror jag. Har ätit lite mer riktigt mat vilket var gott. Men istället mår jag helatiden lite småilla nu. Kanske pga matbrist de senaste dagarna. Men iallafall... Jag ska försöka tagga upp  och vila för imorgon istället för att då förhoppningsvis vara så nära som frisk.

Har börjat fundera lite på valborgs också... vad händer lixom? vad gör alla? :-) Jobbar till 18 på lördag men det blir väl valborgs för mig med hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0