Lite mer än att bara kissa rakblad..

Ja, folk uppdaterar i sinne, ordnar upp sin design och header och lägger ut en massa fina bilder som visar att våren är här på riktigt (iallafall i vissa delar av svearike). Vad gör jag?
Jo jag jobbar på, som vanligt. Den tid jag är hemma hjälper jag anton med cv och att orka plugga körkortsteori och igår, pga att jag var tvungen att hålla mig för länge, så har jag fått min förra årets ständiga plåga - urinvägsinfektion, eller blåskatarr som jag alltid kallat det. Jag försökte fara och träna bodyjam igår och envisas om att jag var frisk, men det resulterade bara i att jag var tvungen att storma ut från träningslokalen mitt i "Rikardo". Med pencilin i magen så mår jag bättre nu, men jag hatar, HATAR denna åkomma. Varför kunde jag inte bara få magsjuka som alla andra? Skulle mycke hellre haft det... men nu när jag har detta, så hoppas jag ju för guds skull att jag inte blir magsjuk också!
Jag blir också sugen på att ändra min design och header, men denna funkar ändå lixom rätt bra så jag kanske väntar ett tag med det. Får väl kanske bli nån gång i sommar. Efter nån photoshoot med Ida maybe? :-]
Och nått konstigt är att det står att min blogg är värd ca 1700 kr när den egentligen är värd mycket mer.. hmm, mystikt. Vet inte ens varför jag har en ikon med bloggvärdet på min blogg... bryr mig ju faktist inte ett dugg. Skulle ju aldrig sälja denna eller nått ändå så.
Har även börjat tänka mycket på thailand. Fyfan vad jag saknar det.. saknar värmen, solen, maten, mangosmoothisarna, folket, swensensglassarna, salladsbarerna, marknaderna, gatorna, lukterna, hela känslan man hade i kroppen, tillochmed de regniga men mysiga innedagarna då vi låg och kollade på SothPark. Det var helt underbart! Och man förstår det aldrig fullt ut förrän man saknar det som mest.
Ne, nu ska jag slå på tv:n och lägga mig brevid min man och mysa en stund.


Saknar saknar saknar saknar saknar saknar.... behöver jag säga nå mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0