See through blur.

Mår bättre idag, eller kanske rättare sagt ska säga, jag mår bra idag :-)
Men nu kommer det hära dåliga samvetet jag pratade om.
Fast den kan försvinna nästan lika fort bara jag råkar tänka eller titta.
men jag vet att det dåliga samvetet kommer tillbaka strax och då sitter den i sig.


Iallafall så har jag varit ute och övningskört med papi idag och ska fara ut en sväng senare också :-) pappa sa att han tycker dte skulle vara konstigt om jag inte klarar körkortet... men det är ju så många faktorer som spelar in så man kan ju ha mycket otur eller mycket tur också.
Jobbar ikväll :-) kl.20.00 tills stägning kl.3 eller senare. Så kom och käka! Mycket roligare då det kommer folk som man känner :-)

Imorgon väntar twinrixspruta, prat med ägarna av huset vi ska låna i Hua Hin, inget KungsG.jobb men körkortsplugg så utahelvette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0