Just another rainy day.

Det är lite konstigt väder idag. Det regnar stup i kvarten. Vilket får mig att undra om jag ska låna bilen och fara och söka jobb på Sibylla söder. Har lite att fixa med thailandresan fottfarande. Dock är allt bokat nu men måste se om jag kan betala check in baggage före vi kommer till flygplatsen i hanoi (har försökt få hjälp och jag väntar fortfarande på deras samtal) och så måste jag kolla upp hur vi ska betala hotellet i hoi an. Igår var jag så frustrerad att jag grät över allt strul som blev. Jag har tur som har en sån snäll mami som hjälper mig med allt dethär.


Ne nu ska jag sova en liten stund, är fortfarande lite sjuk så sover mycket dåligt på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0