I <3 jobb

I onsdags arbetade jag och 3 andra ungdomar för Baluba och Arbetsförmedlingen.
Det var ett jobb vi bara tjänade på, för jobbet gick ut på att skaffa kontakter i arbetslivet och förhoppningsvis också få ett jobb. Det var en erfarenhet som jag är mycket glad att jag fick ta del av och förhoppningsvis kanske senare så kommer dem komma ihåg mig från denna dag och kanske vela låta mig praktisera eller rent utav bli anställd. Jag håller tummarna för ett heltids, eller åtminstone lite mer än halvtids jobb i vår. Just nu jobbar jag ju bara fredagar och lördagar (natt) och skrapar ihop som mest 15 timmar i veckan.. Det kommer jag inte klara av i vår om jag och anton tänk flytta ihop. Jag vill ha ett jobb med bättre tider, bättre lön och fler arbetstillfällen. Annars lär jag ju behöva bo kvar hos mamma&pappa ett bra tag..


Iallafall här är två bilder från i onsdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0