shut up.

Fyfan, förstår inte ens varför jag plågar mig själv genom att titta men jag smäller fan av när hon skriver en sån jävla massa skit! Hon kallar dessutom de som kommenterar emot henne att de inte kan nånting! Det är du som är så jävla trångsynt och bara bor i din egen lilla "kändis"låda, i din lilla perfekta bubbla! Hur kan man fan tro att alla som lever i lyx har jobbat hårdare än de som knappt har någonting? Hur kan du tro att du förtjänar så mycket pengar som du har bara för att du skriver på en jävla blogg!?
DU är den som inte borde få uttala sig, för du påverkar faktist otroligt många unga människor och det är tragiskt om alla kommer bli precis som du. Du är en skam för sverige.



Ursäkta alla fula ord osv, men jag är faktist arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0