Delprov 1

done, finished, completed! :-D
ni vet nog vad jag talar om redan - körkorts-teoriprovet. Idag gjorde jag det och jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv som just innan jag skulle trycka på knappen "Avsluta prov". Det kändes inte bra och jag var livrädd att jag skulle just och precis inte klara det.. men det gjorde jag :-) och med en liten marginal också :-)
Puhh... nu var det över, bara delprov 2 kvar då - uppkörningen. Nu när ena nervositeten släppt så startar genast nästa nervositet.

brummm brumm! Skulle inte tacka nej till en sånhär goding ;-)

Kommentarer
Postat av: annnnaaa=)

GRATTIS!!!!! Visste att du skulle klara det bruden & nästa prov tar du garanterat med stooorm! PUSS!

2010-09-07 @ 10:52:46
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gratulerar sötnos!

Var det svårt?

Postat av: Jennifer

Jag har körlektion på tisdag, och då ska jag boka in testerna. Ska boka in halken också, men den gör jag nog privat. Känns bäst så! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0