Lucky.

Detta blir nog sista inlägget innan vi far, kanske sista inlägget på min blogg på 8 hela veckor. Troligtvis skriver jag bara på i vår resedagbok så därför länkar jag än en gång till den, och hoppas alla ni, mina typ 38-45 läsare, och andra nykomlingar kommer gilla den och läser ofta!

www.moastinaoantonsresedagbok.blogg.se

Lägg gärna till på bloglovin så ser ni ju när vi har skrivit nya inlägg :-)!

Nu tänkte jag lägga ut en mysig låt som får mig taggad på vår resa!



Lucky I'm in love with my best friend
Lucky we're in love in every way

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer definitivt följa eran resa, men varför är det typ bara du som skriver? :P

2010-10-12 @ 12:19:19
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0