Har annat att tänka på, längta till, drömma om.

Jag skriver ytterst lite på bloggen nu förtiden. Och lägger ännu mer sällan ut bilder i samband med text känns det som :-/ Lite tråkigt.. men jag väljer helt enkelt att göra andra saker än bloggen, vilken kan anses som en bra sak, men ändå tråkigt eftersom jag fortfarande har en liten grupp människor som verkar kolla in på min blogg varje dag. Himla tråkigt att jag inte skriver då ;-S Så idag tänkte jag lägga ut lite taggbilder inför studenten, eftersom det är det jag längtar som mest till just nu, kan inte sluta tänka på att det är så kort kvar. Så mycket att hinna dock vilket skrämmer mig.. jag måste skärpa mig in i det sista nu, men det är svårt när man ser studentmössan ligga på hyllan och man hellre bara ligger och drömmer om stockholm, balen, studentdagen och thailand till hösten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0