Blommigt.

Har glömt tat berätta att min sockersöta syster Kajsa köpte denna klänning åt mig förra söndagen. Jag hade gått och lagt undan den flera dagar åt mig själv under förra veckan men jag förstod sen att jag inte skulle ha råd med den eftersom jag måste spara till stockholm. Men det var då min syster sprang och köpte den bara för att hon tycker jag är söt :-]  Men där har du faktist lite fel.. -det är du som är söt! Tack gumman♥!

Ska användas flitigt i sommar (om det blir nå fint väder dvs)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack sis! Vad bra den passa på dig. Det blev jättefint. ^^

Klart min lillasyster ska ha en klänning hon vill ha. Vad ska jag annars göra av mina pengar? Förutom att göra folk glada. :)

2010-05-14 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0