Sportlov!


Hade kul igår! :-D
men vill inte lägga ut bilder än för jag har inte fått bilderna från jennies kamera :-P men då jag fått det så då ska jag lägga ut bilder :-) Samma sak med galtisbilder :-) måste få de från amandas kamera innan jag vill lägga ut bilderna från galtis.
Förresten, nu är det ju sportlov! :-D HÄRLIGT! vad ska ni göra på sportlovet? Paris närmar sig med stormsteg.. tisdag drar vi oss mot sthlm, sen onsdag till paris. Men annars, nu dagarna innan, idag och imrogon, vet jag inte vad jag ska göra. Himla fint väder är det så borde vara ute och leka i snön :-] hade velat bygga koja med anton men han är i svansele i helgen så :-( 
Jaja, ne nu ska jag typ ta en dusch, sen ut i solen!
ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0