Den 21 juni 2010.

Känner mig lite ledsen i hjärtat. har en obehaglig känsla i kroppen..
Jag vill bara utomlands och leva livet. Ligga på mage i solen och lyssna på The Softies. Eller att det ska bli riktigt varmt och fint väder här, fara ut med vännerna på en strand och sola och plaska i vattnet. Jag skulle vela fara på festival och göra en favorit i repris. Jag vill festa och känna att livet är en lek som jag kan leka som jag vill. Jag vill till mobacken med världens bästa anna och gräva ner saker i sanden. Jag vill vara barn igen. Jag vill köra roliga sommarspel, ha vattenkrig och känna att allt är spännande. Jag vill ha nya äventyr varje dag.
Jag vill skratta
, jag vill gråta.


Kommentarer
Postat av: marrr

köp en biljett till peace & love, det finns fortfarande biljetter kvar! :D skulle äga om du skulle följa men, går kanske inte men endå... jag tycker iallafall att du ska gynna dig något kul, det förtjänar du! det är iaf så som jag tycker !! :) puss

2010-06-21 @ 17:21:20
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: isabelle

och jag...jag saknar dig

2010-06-22 @ 22:02:40
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0