Börjar jag bli gammal?

 

Men efter en bra körlektion på staans och efter att ha bokat halken (blivit rentutav seriös!?) så började jag bli sugen på att köpa bil.. :-] hahha och jag är ju bestämd att även min första bil ska vara en fräsch en. Iallafall om det är så att jag ska köpa en själv, skulle nån ge bort en bil till mig som fungerade bra men som såg ofräsch ut så skulle jag ju självklart ta emot den. Men faktist så är jag fast bestämd om att ha en fräch, och vad kan vara finare än en bubbla som första bil? :-) jag har hittat en på blocket som var fin, 10 000 och skattebefriad, perfekt för en ungdom! (Såklart fanns det några riktigt fina som var sådär tio tusen dyrare) Men.. då är frågan, vars ska jag få pengarna ifrån? visst jag jobbar, men ska utomlands och måste också leva.. får hoppas att ebjudandet står kvar eller att ett nytt erbjudande på en bubbla kommer senare i livet, kanske nästa år (om jag bor kvar i ske-å då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0