Nu finns det ingen annat val än att gå på balen.

Idag har jag varit ute och brummbrummat igen och med mercan. Mykcet roligare körning och otroligt lättare ska ni veta ;-P fick tom testa köra hem denna gång, röljus å korsningar osv osv, framåt går det iallafall vilket känns roligt.
Idag har jag även gjort klart mitt tal inför imorgon, ska träna lite till på det. Har även sett morden i midsummer och vunnit klänningen idag! :-D
Min balklänning! så nu kan ni äntligen få se den ;-)

Enkel men så otroligt fin och liknar mycket så som jag precis ville att min klänning skulle se ut. Prisvärd dessutom! Endast 1374 kr betalar jag för den. Okej, kanske låter mycket, men om man tänker på vad balklänningar kan kosta och oftast gör så ligger de minst över 2000.
Fick en färgkarta i mailet av säljaren och jag funderar kanske på att byta rosafärg till någon mer gammaldags.. men jag får se :-P
så vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Söndag eller måndag kanske? Jag vet inte riktigt hur mitt liv ser ut på söndag, ska parta lördag så jag vet inte riktigt hur kry jag kommer att vara xD

2010-01-21 @ 12:14:42
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: ANNNNIE

SKITFIN!!!! och riktigt billig...min går på 3000 (A)

2010-01-21 @ 15:03:15
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0