Kvinnor som hatar män

Ikväll har jag myst med lollo. Vi pratade, frös fötterna av oss och såg män som hatar kvinnor, och den fick mig just att hata män! Haha nja, men sånna män iallafall.
Nu ska jag strax sova men jag kom just å tänka på att jag har lite panik!
Jag ska alltså i veckan hinna läsa ut en bok, förbereda eller rent göra en bok & film analys, ska även ta om portträttbilderna till fotografiska bilden imorgon och jag har ännu inte hittat en modell + att jag måste ha en lång bildanalys klar till på torsdag OCH jag å marr har fortfarande inte letat ställe att vara på Arbetslivskontakt-dagarna som vi har haft på oss en månad och vilket äger rum NÄSTA VECKA! MARR!? vad ska vi göra?!
anyway, PANIIIK är ordet ska ni veta!
Jag som är så råtagg till på fredag att jag egentligen inte ens vill tänka på annat denna vecka, vilket också tar bort tankarna från allt annat jag måste göra denna vecka...
ne nu ska jag vell... läsa? fyfan, jag som hatar att läsa! spciellt av tvång!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0