Konstig kisse!

Min katt är konstig! Hon vägrar gå eller ens stå på badrumsmattan! :-O Hon trängs heller på den lilla golvytan och går hellre en krånglig väg runt mattan eller genar genom att hoppa över hörnet på mattan än att faktist över mattan! Hon står, går och ligger gärna på alla andra mattor i huset.. Vi förstår inte varför hon just bara inte vill gå på våra två badrumsmattor på övre våningen! Tänkte först att hon trodde att hon inte fick gå på mattorna, att hon är en liten försiktig kisse som alltid. Men då försökte jag visa henne att hon fick stå på mattan genom att sätta ner henne på mattan... Innan jag ens hade hunnit släppa henne, då hon just bara nuddat tyget med tassarna så ville hon bort från den och då jag släppte henne så hoppade hon direkt över till den närmaste golvytan! :-O
Vi kanske dock har klurat ut varför hon gör på detta viset. Vi tror hon kanske är lite kräsen och tycker att syntettyg är obehagligt att gå på ;-) våra andra mattor i huset är äkta ullmattor så de badrumsmattorna är de enda som är "oäkta", eller vad man nu ska kalla det ;-P.

Couse she´s a diva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0