dagens dagens

Idag har jag bakat cupcakes! :-) en blev jag faktist riktigt nöjd över :-] får kanske iallafall vara lite stolt :-) men jag pyntade fem av mina muffins och tänkte att jag sparar de till imorgon med att fota dem. Det är mycket bättre ljus på dagen! Så ska imorgon bitti först ta kort på cupcakesen, sedan springa broarna(förhoppningsvis), vid tolv öva att köra med växellåda och koppling och efter det fara och knacka dörr med anna och marr till våran brödförsäljning ;-).
Fullsatt dag och känner faktist att det är härligt med en sådan dag för nu när anton är i svansele över helgen å lanar så har jag som ingen att bara mysa ch fördriva tid med.

Ne nu måste jag nästan sova, eller ska slå på en film att somna till men egentligen som jag verkligen måste se, och gärna flera gånger. Det är filmen "Pojken i randig pyjamas" som handlar om två pojkar i andra världskriget som jag tänkte skulle bli en del av min svenskauppgigft som jag verkligen mpste börja på! Ska även läsa boken "Jag överlevde" som är en självbiografi om en man som pojke överlevde andra världskriget. Har dessutom hört han prata live om hans grymma upplevelse.


nee, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: annnnnnna

AH det var ju en skitsmart 'liknelse' mellan bok och film!!! :D

2010-01-16 @ 10:32:08
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0