Utkast: Feb. 10, 2010 (skulle publiserats igår)


har inga nya foton.. måste ha en photoshoot snart tycker jag, men typ IDA!?


Gud, inget spännande händer i livet just nu känns det som. Har inte så mycket att skriva om men, är sjukt trött iallafall så jag ser fram emot sängen snart!
jag och anna spinnade och simmade idag :-) ska bli vår goda vana tänkte vi. Bra att jag kommer igång med träningen för jag känner att det är ett måste!
Längtar till bratsnight och längtar tills min klänning kommer! Men först måste tullavgiften betalas.. och jag börjar få panik kom jag just på, den ska betalas innan den 15de!! AHH måste säga till mamma NU!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa vi måste fota snart ju! Men det är inte så kul när det är så förbannat kallt ute :(

2010-02-11 @ 16:55:10
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0