Pirr i magen. Det börjar dra ihop sig!


Har chillat hela helgen. Kännt mig tyvärr ganska värdelös.. eller det är dte bästa ordet jag kan komma på. Har sovit och vilat mycket och har inte gjort nå "nyttigt". Men jag antar jag har helt vanlig söndagsångest :-S Kunde vara till hjälp för lollo i fredags kväll vilket känns bra ändå (och tur att allt löste sig för dig gumman!).
I veckan händer det ganska mycket vilket känns roligt :-) och nu börjar jag bli lite smånervös.. det är ju tusan bara en vecka och två dagar kvar innan vi beger oss mot Paris! Det börjar dra ihop sig tjejjer!!!!! :-D




Kommentarer
Postat av: a

moi quand montrer toi la tour

2010-02-28 @ 21:54:25
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack för att du ställde upp gumman, det betydde jättemycket för mig. <3

2010-03-01 @ 12:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0