Har tråkigt hemma



Ja.. vad gör man en dag då man är hemma sjuk.. INTE MYCKET är svaret :-S skittråkigt! Varit ensam hela dagen och har inte gjort ett skit, har inte vetat vad jag ska göra :-/ Otroooligt tråkigt! Ska nog fundera ikväll och troligtvis fara till skolan imorgon!
Nu kom jag ju på vad jag borde ha gjort idag... KÖRKORTSTEORI! hahhahah gud så dålig jag är! kom inte på det förrän nu.. mamma kommer hem snart och då ska vi å handla, och senare kommer anton.. bra, mycke plugg det kan bli dådå.
Aja, nu ska jag inte klaga så mycket, känner mig lite bättre idag i alla fall :-)
Hoppas ni haft en bra skoldag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Om du har tråkigt kan du ju lägga upp bilder från sthlm. :P

2010-02-23 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0