Mina mysiga halsdukar saknas i kylan.

Kom på att anton har alla bilder på sin dator och vi glömde föra över alla bilder innan han for hem. Får göra inlägget om resan när jag fått bilderna, alltså nästa vecka nån gång eller så. Håll utkik!
Idag är det minus 15 grader och jag funderar på att spendera dagen på detta sätt: Först äta frukost vilket inkluderar några lussebullar, sen klä mig som en michilingubbe och gå in till stan för att köpa mig en ny mascara (eftersom min nuvarande är helt snustorr efter att ha följt med på resan) och en flytande fondation. Sen vandra hem igen i kylan och baka nå goda cupcakes åt min fina mamma och pappa. Sen ska jag hitta på nån middag att laga, hm.. synd att vi inte har falukorv.. men pyttipanna funkar riktigt bra det med, MUMS!
Ja, det ska väl bli min dag om allt går som planerat :-)

Btw, jag efterlyser denna halsduk som försvann förra vintern! Storstickad & ljusbrun otroligt mysig halsduk från Ginatricot. Om ni sett den, hör av er till mig! Efterlyser även min andra halsduk som försvann för två vintrar sedan. Den är svart, storstickad och supermysig den med men den är köpt på Åhlens. Om ni sett den någon stans, kanske i ert eget hus, att jag glömt den där för längesen, HÖR AV ER TILL MIG! Jag saknar mina halsdukar ritkigt mycket :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0