Ut till skogen.

Äntligen färgad och det känns jättebra! :-) Och har äntligen en ny mobil, det blev en htc wildfire. Egentligen gillar jag inte touchskärm och nu när jag verkligen märker hur svårt det är med mina klumpiga (fast små) fingar med nylimmade lösnaglar så önskar jag verkligen att den hade knappsats. Men jaja, får vänja mig, och lösnaglarna frsvinner ju efter nyårs.
Imorgon ska jag upp tidigt, fara till stan vid 10, ta bussen till Svansele vid ett. Jag stannar i svansele till på lördag , tar bussen hem vid 21.10 . Blir en spännande helg, får hoppas vi har nån stans att fira nyår ;-)
Jag vet att ni varken fått sett bilder från resan eller bilder från jul men jag har verkligen inte haft tid. Ni får ha tålamod tills jag finner nån lucka att hinna med det.
Nu ska det packas för det blir ändå en del som ska med till Anton imorgon. Nyårskläder (+ allt annat som behövs för att göra sig snygg), mjukiskläder, alko. , och lite andra hemlisar.
Hoppas ni får en toppenhelg!
kram kram!


rishatttjej ska fara till skogen och pussa på en rishattkille.


Kommentarer
Postat av: martina

hoppas du får en jättebra nyårsafton! =D

2010-12-30 @ 19:17:13
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0