Ms Jobb var namnet

Jag börjar inte förän fyra idag men vaknade ändå klockan åtta i morse. Idag blir första gången jag jobbar stägning, till 22.30, och första gången jag träffar Emma P så det blir lite nervöst. Vill inte göra en massa fel.. Men iallafall, såhär ser mina dagar fram till jul ut:

Tisdag 14/12:
Jobb (stägning)
Onsdag 15/12: Fara till anton i svansele
Torsdag 16/12: Var snäll och gav bort mitt pass till emma L. Så det blir en till dag hos anton
Fredag 17/12: Jobb (stägning)
Lördag 18/12: Jobb (tidig stägning), direkt efter blir det leos lekland för jobbfest
Söndag 19/12: Jobb (stägning)
Måndag 20/12: Jobb (stägning)
Tisdag 21/12: Jobb (stägning)
Onsdag 22/12: Jobb
Torsdag 23/12: Jobb (stägning)
Fredag 24/12: JULAFTON!


Tur att jag iallafall är ledig julafton och juldagen men jag börjar om direkt på annandagen och jobbar tre dagar i streck innan jag är ledig två dagar och sen är det nyårsafton. Sen jobbar jag egentligen dan efter nyårsafton men som jag sagt förut så ska jag försöka byta bort den dagen eftersom Anton fyller 20 år då.
Men iallafall, som ni märker är det mycke jobb, men mycke jobb betyder mycke pengar och hallelujah för 100 kr timmen säger jag! + ob på helger!

Btw, syrran från stockholm kommer hem på måndag. Det blir lite annorlunda denna jul då jag inte kan umgås så mycket med henne pga att jag jobbar.. men men, vi får umgås den lilla tid som går.

Jag börjar dessutom få lite panik inför nyårs! Fest blir med Anton vars han än ska vara med sina vänner, men KLÄNNING!? Denna stad har ju INGENTING! Ska jag behöva ta något från garderoben?? Kanske kan låna något från Kajsa så då ser det ju som nytt ut ;-)




Förra nyårs som firades med ett riktigt härligt gäng och då jag fick min första nyårskyss någonsin.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, nog får du alltid kolla min garderob. ^^ Men jag vet inte om jag har så mycket nyårsfint där. Men nåt kanske du hittar.:)

Nä, håller med om att det är lite magert utbud på snygga klänningar här i stan. :(

Jobba på sötis. Maja får väl nöja sig med att umgås med mig istället, jag är ju ledig över jul. ;P

2010-12-14 @ 23:30:03
Postat av: Jennifer

Jobbar du fortfarande på kungsgrillen?

2010-12-16 @ 01:38:00
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0