En glad överraskning.

Så himla kul! Har fått veta att den tjej som började jobba på Sibylla medans jag var borta på vår resa är Viktoria! Viktoria som jag gick volleyboll med i 3 år! Som jag skrattat, nästan gråtit, peppat och kämpat som tusan med! Jag var redan taggad på Leos Lekland med jobbet, men nu blev jag ju ännu mer taggad! :-D Dock verkar det som om vi inte jobbar med varandra nått men det beror väl på att Vickan fortfarande går skola så hon kan bara jobba varannan helg. Men jag har ju bara schema till den 16 jan, efter det kanske vi får jobba nån gång med varandra :-)
Iallafall, det var en rolig överraskning!


Jag och Vickan in action och på bänken (mobilbild)

Kommentarer
Postat av: viktoria

hihi jätteroligt ju!!

Våra scheman måste ju matcha för eller senare :) !!

2010-12-15 @ 20:49:17
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0