Välkommenhemfestande!

I fredags hade Anna och Lollo en välkommenhem förfest åt mig och som vanligt var det mycket trevligt. Det var längesen vi sågs och jag har saknat dem mycket under resan och mycket har hänt sen vi pratade senast så nu blev det en ganska stor catch up. Efter vi spenderat 7 timmar tillsammans bestämde vi oss för att dra ut och eftersom Lollo inte känner sig bekväm på Station 8 så var vi tyvärr tvungen skilljas för kvällen. Inne på station träffade jag en massa mysigt folk som jag inte sett på länge. Marr, Amanda, Jennie, Johanna, Teres, Jompa, Thomas m.m. Det var jättekul att få krama om dem man inte sett på över 2 månader. Man hinner börja sakna rätt många när man är borta så länge. En annan rolig överraskning var att Anton var ute på station :-] Jag visste att han var i stan eftersom vi hade planerat att han skulle sova hos mig efter han hade varit med sina vänner och jag hade festat klart. Det visade sig även att kompisen Anton var hos bodde precis ovanför Annas nya lägenhet i stan så vi träffades utanför lägenhetshuset en gång och då hann jag be dem betala in Anton på station men trodde aldrig att det faktist skulle hända, att Anton fakitst gick med på att gå ut! Men se där, där var han helt plötsligt och oj så glad jag blev! :-D Det är första gången jag träffar han ute utan att det är jag som dragit med han pga att det varit min födelsedag eller typ balen ;-S.
Tack alla som var med och förgyllde fredagen! Min kväll var helt perfekt, det finns ingenting jag ens kan tänka tillbaka till och tycka var ens lite dåligt. Sånnahär kvällar behöver jag fler av! :-)







Detta var tyvärr alla bilder vi tog under hela kvällen. Otroligt konstigt för att vara jag och anna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0