Tredje Advent (igår)

Glad tredje advent, i efterskott ;-)
Igår hade jag för fullt upp för att blogga och idag har jag jobbat hela dagen, från 10-19. Jag har just fått mitt schema till den 16 januari, alltså en månad och 3 dagar framåt, och jag jobbar 21 pass/dagar. Tack o lov slipper jag ju jobba julafton, juldagen och nyårsafton eftersom de har stängt då, men jag jobbar både den 26 dec och den 1 jan vilket inte var toppenbra.. men ska försöka byta bort mitt pass iallafall den 1 jan så jag kan vara med Anton på hans 20-årsdag :-)
Jaja, man ska kanske inte klaga på att man får jobba mycket.. mycke jobb = mycke pengar och vissa har ju inte ens jobb, stackarna! Men ja, det var lite jobbigt att behöva ha så packat schema när man just kommit hem efter en långsemester där man vande sig vid det ljuva livet.



en vimmelbild från i fredags, mums ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0