Personalfest på Leos Lekland.

Jobbet igår slutade med ett helvete då en kom in och klagade på alla sina 4 skrov och barnbox och vi var tvungen göra helt nya och dessutom skynda oss och stänga och göra oss klara. Men iallafall var vi på Leos kring halv 9 och det blev verkligen en toppenkväll! Synd bara att vi endast fick vara där till tolv eftersom det stängde då.. men jaja, det var verkligen superkul så länge det varade! Nu har jag hört lite om priser och hur man kan boka osv så nån gång blir det nog klassfest där men antingen förra klassen eller förrförra klassen ;-)
Efter leos skulle vi ut på olles, men smart som jag var och bara skulle ta med det viktigaste (dvs bankkort,kamera,nycklar,mobil) glömde ju mitt körkort i väskan som stod på sibylla så... ingen Olles för mig. Men jag slapp ju iallafall slösa pengar påendast en halvtimma ute på korgen typ. Jag gick till anna istället och satt och pratade tills tjejjerna skulle hem från Olles och jag fick skjuts hem :-) 
Det blev iallafall en lyckad kväll då jag fick lära känna de flesta lite bättre. :-D
Detta var typ nästan alla bilder jag tog, vi hade så fullt upp så man glömde nästan bort kameran, men ja, njut av dessa vackra!























Känner mig redan som en i Sibylla-familjen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0