Lucia

Glad Lucia allihopa! Bara 11 nätter kvar till jul!
Klockan 7 i morse dukades det julfika och teh till Luciatåget på tv. En tradition jag vägrar sluta med. Det är så mysigt och sedan jag var med i Skellefteås lucior 2008 får var enda luciatåg och lucia/jul -låt mig att minnas och sakna. December är en underbar tid, en kall tid, men helt underbar! Som bäst var den för två år sedan och jag kommer alltid bära det minnet med mig och jag kommer alltid, alltid sakna värmen av luciaflickorna och publiken som omringade oss under de två veckor vi lussade 42 uppträdanden.
Sjunga är en av de allra bästa sakerna jag vet, och att få göra det med ett gäng riktigt fina personer som blev nästan som ens lilla familj, var en känsla som är svår att sätta i ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0