You are my women from argentina.

" Jackson Five from a car stereo
Singing "I want you back, want you back"
Just a year ago I would have danced so crazy
And now I think I wanna get back on that track
If I only could relax in this confusion
If I could dance with you the way we used to
And shake my hips to the revolution
If I could be naive again "

 

kom på en sak... FY vad jag saknar dig Ida!
Minns du första året? första hösten? Hur vi var bäst, smartast och vackrast? Hur vi tog bussen till ursviken, hur vi skrattade, hur vi flamsade och missade bussen och hur vi fotade galet? Denna låt påminner om dig och den hösten. Vi hade börjat i en helt ny klass och vi fann varandra ganska direkt. Jag börjar gråta nu.. för nu förstår jag hur otroligt lycklig jag var det året och kanske speciellt den hösten, med dig. Naiv som tusan var jag och det var sådant vi bara skrattade åt, och leendet jag alltid hade på läpparna var svår att få bort, för så glad var jag!
Nu ser våra liv helt annorlunda ut och jag önskar vi inte hade tappat så mycket av vår vänskap. Du var ju en av mina allra närmaste och jag skulle nästan kunna döda för att få ha dig som en sån nära vän igen. Nu bor du i stockholm och jag hoppas du har det underbart där! Men nästa gång jag far till stockholm så kommer jag och hälsar på, för jag saknar dig och jag hoppas att du saknar mig med, iallafall lite ibland.    ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad söt du är Stina! Har inte sett ditt inlägg förrän nu. Det roliga är att jag tänkte precis innan på dig och att du måste komma och hälsa på! Puss saknar dig <3

2010-09-02 @ 20:53:07
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0