23 Augusti, 2010.



den fina röda rosen jag fick av anton i lördags♥

Så det är dagen före min födelsedag och jag brukar alltid vara som ett barn denna dag. Nyfiken och längtansfull för morgondan och dess presenter. Men idag är jag inte alls så speciellt längtansfull.
För det första är det en rätt kall dag och morgondagen lär bli det samma. För det andra kommer inte min pojkvän kunna vara med och fira min födelsedag och för det tredje så har jag inte önskat mig nått speciellt roligt. Jag har bara önskat mig en betalt teliaräkning, en kameraväska (som de lovat mig sen långt tillbaka btw) och ännu mer resebidrag till thailand. Men mina kära far och mor betalar ju hela mitt körkort vilket jag ser som typ både en 18 & 19 års present som jag är otroligt tacksam för. Just nu har jag bara körkortet och thailandresan i skallen, jag kan inte tänka på något annat! Jag är otroligt taggad för båda delarna. Att få körkortet bortgjort och äntligen få njuta i thailand with no worries! Dock börjar jag oroa mig för resan att jag inte har råd, och det är där min önskan om resebidrag kommer in. Jag behöver varenda penning. Har aldirg förr nästan bara önskat mig pengar men detta år måste jag önska mig det för att sedan kunna köpa mig egna presenter i thailand. Såsom billiga converse, biliga kläder och skor överhuvutaget och en massa billig fast lyxig massage och pedikyr m.m.

Ne nu ska jag nog plugga lite, för imorgon är det körlektion igen och jag måste öva in de många, fast små felsteg jag gör ibland.

Kommentarer
Postat av: elina

hur länge ska ni stanna i thailand:)?

2010-08-23 @ 21:04:58
URL: http://sscarecrow.blogg.se/
Postat av: elina

svar: Åhhh gud så härligt! :) Hoppas ni får det bra där borta!

2010-08-23 @ 22:02:33
URL: http://sscarecrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0