Ingen kul känsla och jag har känt så riktigt länge nu...

Prat om vikt och kroppsform kan verkligen få en nerstämd. Vet inte hur jag ska göra ibland, vad jag ska göra, borde göra? Hur jag borde känna, tycka. Har svårt och gilla min kropp nu förtiden, går inte en dag utan att jag tänker på hur min mage ser ut. Har inget i min garderob jag gillar, har inget jag vill ha på mig. Har svårt att klä mig på morgonen.
Men en bra sak som vi kom på ikväll var, att jag ska börja träna hårt. Kanske inte nu, kanske inte de närmaste 3 månaderna, men efter det. I sommar och höst. Får jag inget sommarjobb har jag plenty of time att träna, och även om jag får sommarjobb så kommer jag nog ändå börja träna. Eftersom då har jag tid som räcker till allt. Simma, springa, köpa gymkort.. vad som än krävs för att få tillbaka en del av min självkänsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0