En bra helg som tar slut på tok för fort.

BRA LÅT!!

I svansele denna helg har vi som vanligt softat som två potatisar, sett två nya filmer "Pride and Glory" och "17Again" med emmy och robin, myst massor, ätit stora lass med god mat +fika, badat badkar och haft nostalgistund med Nintendo 64. En bra helg som tog slut på tok för fort! Vill säga grattis till antons pappa som fyller år idag :-D! och tack till emmy för det fina armbandet du gjort till mig!
Btw, båda filmerna rekommenderar jag faktist. De är två helt olika stuk på dem dock. Pride and Glory är en otäck historia om en polisfamilj där allt gått över styr. Filmen innehåller obehagliga scener men edward norton är med i den, vad mer behöver jag säga? det klart den är bra då!  17Again handlar om en man som tappade bort sig själv mitt i livet och som är påväg att förlora allt pga det. Många skratt blev det i de riktigt otroligt pinsamma scenerna men även lite pirr i magen eftersom zac effron var ganska gullig i denna film. Pinsamt att tycka en film med han inte är dålig, men faktist har han skärpt sig sen HSM! Och i denna film, som jag sa, var han en hottie! Så för er som gillar pinsamma och lite i stuket tjejfilm borde se denna, typ anna enmark ;-) Hihihi!
Ikväll vet jag inte kommer hända. Tänkte egentligen träna, men jag ska på afrodance imorgon och i övermorgon till power så vet inte om jag orkar idag. Men dyker inget upp innom en timma packar jag nog väskan och drar till friskvårds iallafall.

Kommentarer
Postat av: ANNA ENMARK

HAHA jag såg bilden på filmen och tänkte direkt "den filmen måste jag se !", du känner mig för bra ;)

2009-09-07 @ 16:37:41
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0