Sept. 30, 2009


sitter på skolan. Går enda till fyra idag.. var inte ens lite peppad.
När jag kommer hem blir det att fara och handla emd mamma. Föräldrarna far ju imorgon på morgonen så det blir sista handlingen med dem. Skulle vela att anton följde med så vi kunde välja tillsammans vad vi vill skulle vela köpa hem osv. Men vi ska ju få ha coop-kortet och ica-kortet så vi kan ju handla sen.
I helgen är det Björn Rosenström men jag hade inte tänkt fara. Vet inte vad jag ska göra i helgen, hade hoppats på mys med anton men han verkade kanske ha planer redan så.. aja, får väl se vad som dyker upp för min del..
Ne nu måste jag arbete öven fast jag inte kan få hjälp för läraren är borta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0