fotografiskbild lektion..


sitter på skolan, har fotografisk bild. Har fått en vikarie för tydligen ska doris bli rektor(!?).
Aja, slutar vanlig tid även fast jag är klar med uppgiften .. kul.. not. Kände mig väldigt sjuk i natt men jag mår bättre nu. Taggar fest imorgon men min bejbi vill jag stannar hemma.. får så dåligt samvete att gå emot han när jag vet att han bara vill mig väl.. men jag är ju så taggad! jag vill ju! Men somsagt, mår bättre nu och får känna efter hur det är imorgon, -Man är ju så sjuk som man gör sig till.. men boxen ikväll måste jag nog skippa, för det kommer bara göra mig ännu sjukare, och eftersom det innehåller mycket kondition så är det absolut inge bra :-S Förlåt anna.. hade verkligen velat träna :-( vi får fara då jag är mer frisk. Om jag känner mig bättre på söndag ska jag och kajsa på afro powerdance, följa dit annapanna? :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0