Sept. 28, 2009

Hade tänkt skirva ett litet inlägg varför jag inte varit happy i helgen.. men sen ångrade jag mig. Vill bara att mina nära&kära ska få ta stor del av mitt privatliv. Men iallafall så är allt bättre nu bara så ni vet :-)
Har sovit med min älskling i natt, och jag längtar tills vi ska bo ensamma ihop när mami&papi far (vilket är på torsdag). Jag skulle egentligen ha blivit bjuden på lunch av anton och hans familj idag men jag var tvungen att tacka nej för jag hade lovat att hjälpa pappa med några bilder medans han hade lunch :-( tråkigt, men aja.
Idag har jag och anna försökt ragga folk på stan för att be de göra en marknadsundersökning, men himlar så jobbig man känner sig. På stan verkar alla så upptagna och stressade så man vill inte stanna dem :-/ Och de som man tillslut vågar fråga vill inte göra marknadsundersökningen även fast det tar max en minut..  Aja, fick ihop en del så snart är alla slut :-) 100 st anketer har vi då lyckats få ifyllna! Imorgon blir det då sammanställning antar jag.. kul haha.
Ikväll är det Idol klockan 20 som jag tänkte se, men måste sticka innan det slutat för jag ska sitta hemma hos Ronnie och kolla till Liv medans hon sover sött och ronnie&emma är på träning och jobbar. Men tror det bara skulle vara till klockan tio eller nått sådant men man kan ju aldrig lämna ett barn ensamt. Men där har jag att välja på att se Matakuten på fyran eller Svenska Hollywoodfruar på trean.. Ehh... jadu, frågan är vad som är mer underhållande. Tycker Svenska Hollywoodfruar är så fånigt att jag skrattar i tvsoffan, men matakuten är rätt intressant, för maten ser god ut :-] mums haha! men jaja
Sen är det Roast på Berns klockan 21.55 som jag hade planerat att se men får väl missa lite av den med när jag moppar hem från barnvaktningen.
Oj vad mycket tv det blev idag! Men ska även lyckas göra lite på mitt tal inför svenskan på onsdag så.. Ska väl ta att börja nu då ;-P
Är lite smått hungrig, det blir morotsoppa idag! :-D mums!
aja,senare kanske jag visar bilder från fotodagen jag och anna hade igår :-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad skönt. Har faktiskt varit orolig och tänkt på dig och hoppats att det skulle blåsa över snart. Vad bra då. :) Puss puss

2009-09-28 @ 18:06:41
Postat av: Kajsa

Vad skönt. Har faktiskt varit orolig och tänkt på dig och hoppats att det skulle blåsa över snart. Vad bra då. :) Puss puss

2009-09-28 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0