onsdagen den 23/9

Trots att jag höll på att somna redan första lektionen har överlevt ännu en onsdag på skolan.
Ikväll kommer kanske bejbi och sover här igen, skulle vara mysigt som alltid :-]
Imorgon är det sovmorgon - tackolov säger jag! jag och anton försov oss i morse och jag orkar inte stressa ihjäl mig två mornar på raken.
Jag och Terreberr har tänkt fara på toxic tillsammans :-D men vi letar fortfarande förjäves efter en förfest :-S

Ja.. det var det jag hade i skallen just nu.


Saknar för övrigt dendär platsen och dendär käslan jättemycket!


Kommentarer
Postat av: Ronnie

hoppas du får kul på toxic själv sticker jag till Tidaholm för att ha kul ;)

2009-09-24 @ 10:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0