Att älska dig är bättre än en dröm som går i uppfyllelse

Den 1 till 12 oktober ska vi bo tillsammans i mitt hus medans mina föräldrar är borta.
Längtar till dess. Då jag har dig här varje dag, varje kväll, varje natt.
Vi har varit tillsammans kring 8 månader nu och våran kärlek växer allt mer.
Jag vill alltid vara lycklig, jag vill alltid må såhär bra,   med dig.
Jag visste inte vad kärlek var förut, jag hade aldrig älskat,   tills jag fann dig





Lovin' you is easy cause you're beautiful
Makin' love with you is all i wanna do
Lovin' you is more than just a dream come true
And everything that i do is out of lovin' you

No one else can make me feel
The colors that you bring
Stay with me while we grow old

And we will live each day in springtime
Cause lovin' you has made my life so beautiful
And every day my life is filled with lovin' you

Lovin' you i see your soul come shinin' through
And every time that we oooooh
I'm more in love with you

Kommentarer
Postat av: Planktispojken

Kom hit så får du en massa smek och sånt :]

2009-09-20 @ 11:56:27
Postat av: Annaa

Ni är för söta tillsammans!

2009-09-20 @ 16:32:11
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0