Okt. 4, 2009


Det har varit storm hela natten och det är fortfarande igång. Regn, grå himmel och blåst. Inte roligt alls. Men idag är det kanelbullensdag vilket kanske kan muntra upp en. Man borde nästan ställa sig och baka men jag tror det kanske blir att fara och köpa istället. Eller baka en kladdkaka.. mums :-P!
Min älskling ligger och sover. Jag sneglar över axeln lite då och då bara för att få se hans söta sov-face :-] hihi. Igår morse gav jag han frukost på sängen, kanske borde göra det idag med, fast lunch på sängen haha. Skulle vara gulligt om jag hade en kanelbulle att ge han direkt han vaknade, men jag vill tyvärr inte skynda mig och ge mig ut i dethär vädret själv bara för att köpa en bulle.
Ikväll ska vi vara barnvakt åt Nemo i några timmar. Rättare sagt mellan kl. 17-20. Ska bli kul att få träffa lillpojken igen, det var längesen känns det som. Han kan ju tillochmed gå nu har jag hört så det blir upp till bevis när han kommer. Då får han utforska mitt hus, kan ju bli spännande ;-)
Ne nu ska jag gå ner och se vad jag hittar i matväg.

Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan ju inte äta kladdkaka på kanelbullens dag Stina ;)

2009-10-04 @ 14:29:49
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0